In Spain! : DDDD

Hej!

Guess where I am?! In Spaaain :D:D Det har varit en underbar morgon, vaknade av att hundarna kom in och var allmänt söta och gosiga! Jag och Valle har lekt med dem sedan dess så nu är vi alla helt slut! Hundarna sover så därför passar jag på att blogga hehe :-)!

Resan hit gick bra även om det tog sammanlagt typ 7 timmar. Flyget var sent i mer än två timmar pga strejken i Frankrike, alltid ska den drabba oss :P! Jävla fransmän!!! Anywayzz är här nu och känner mig såå himla glad och lycklig! Saknat pappa så sjukt mycket så nu ska jag njuta varje sekund med honom <3!

Ne, nu skall jag gå! Måste läsa lite ur min bok =)

Talk to ya lateRR, maybe!

Peace out!!

btw, vädret är sjuuukt fint :DD. så härligt!

Check it out

Yaay! Imorgon sista dagen, moahaha! "Packat och klart" har inte riktigt packat klart hehe, men nästan så! Resten fixar jag imorgon, som att ta in alla laddare plus nintenton, min ipod, kameran osv. Och juste, skolböckerna jag behöver ta med mig!

Hoppas och ber att jag inte glömmer något viktigt nu. Aja, det viktigaste är egentligen naturkunskapen och det ska jag inte glömma!

Peace out!


27/10-10

Wazzaaa pazza!

Idag var skolan sköön, älskar onsdagarna! På vår håltimma stack vi hem till nevena, som alltid höhö och åt godgod mat! Mysig dag helt enkelt! Idag är det massor som ska fixar, ååh orkar verkligen inte! Men men, gotta do it!

Ne, nu ska jag ta tag i allt så att jag slipper bli stressad senare!

Peace out!


Oh thank you jesus!

Åh min lärare! Visst han ger oss förjävliga uppgifter...men ändå. Han är så RAR. HAhahahaha alltså, vilken lärare skjuter upp en uppsats 3 gånger?!!! Nu är det uppskjutet två veckor, thank you lord! Måste fan fixa den i helgen dock så att jag kan njuta av livet på lovet :-) lite halvt.

Ååååh jag är så glad :D Ni fattar inte! Känner mig överlycklig. WOOOT. Äsch, får skita i naturkunskapen, fattar inte kemi.

PEAAACE! :D

Dang, I need a break!

Jag kan drömma vidare. Jag kommer aldrig bli klar med samhällen idag, tvivlar på att jag ens kommer bli klar med den imorgon. Jag skulle läsa klart mina häften, läs häften men somnade. Kul, eller inte. Så ja, nu sitter jag här och känner mig äckligt stressad och ändå bloggar jag? Haha, hur orkar jag?! Fan vad jag längtar till "lovet", "lovet" för jag kommer ändå vara tvungen att plugga. HATAR, när lärare ger läxor m.m. över lov. Äckligt.

Hejdå, ska gå och drömma vidare...

Pejzzz. rette mich? DANKE.


26/10-10

Wazza peeps!

Idag hade jag endast två lektioner eftersom jag hade tandläkare hehe. Fan vad jag känner mig trött idag, skulle nog ligga kvar i min sköna säng föralltid...men tyvärr så har man läxor. Oj fan, nu kom jag på att jag har naturkunskaps läxa, daaaamn. Jag orkar inte men måste! Jag ska iallafall försöka, hoppas inte att det är många frågor vi måste göra :(! Jag har ju även den äckliga samhälls uppsatsen att göra idag, den är egentligen till torsdag men hinner som sagt inte imorgon eller torsdag så jag måste skriva klart det idag eller åtminstone 80% av den. Åh, måste börja med att läsa klart häftet först. Kill me.

That's it!

Jag hinner inte skriva något mer, måste sätta igång med pluggandet nu!

Peace out and enjoy your time!


25/10-10

Hej!

Idag var det en helskön dag! Vi var hos lene, käkade chips osv. Mycket mysigt! Kom hem och så tittade vi på dexter, fan vad den är bra!!! helt sjukt :-D

Ska strax kolla på Chuck och Desperata! Imorgon skall jag nog sitta framför datorn och skriva den jävla uppsatsen för på måndag har jag massor att fixa och på torsdag hinner jag inte.

Igår var det en förjävlig dag!! :-)

Peace oout!

MJ & TH är bäst :D<3

Wazzzaaaa.

Warrap med att jag vaknar så tidigt? Well haha, jag vet att jag kommer lägga mig igen runt 14.00 och vakna typ vid 17. Imorgon är jag dock ledig!!! Woooho, det är därför vi ska ha dip in it dag hos lene! Vår religion blev inställd, samhällen får man jobba hemma med, naturkunskapen kan man jobba hemma med! Wiho, ledig måndag känns skönt :-)

Igår så gjorde jag inte alls mycket, tog det mest lugnt för var helt slut efter denna vecka som varit! Känns skönt att bara ha en grej till veckan som kommer, jobbig grej men bara en så det får jag ta! Längtar inte till veckorna efter lovet dock.

Aja idag skall jag bara chilla och kanske plugga lite får se!

Peace betch ♥

♥ Inspiration ♥



love & miss YOU!


where there is love, I'll be there ♥

Hej!

Idag har det varit en skön dag, tänkte plugga men jag orkar verkligen inte. Jag får göra det imorgon istället och på måndag då vi ska ha plugg dip in it dag hos betelene :-D!

Funderar på att rita idag, får se vad...funderar på att rita min storasyster. Gjorde det får någon månad sedan och så tappade jag bort bilden och blev faktiskt nöjd med den så ja, får väll ta o göra en ny i "samma stil". Eller fortsätta på min Tom bild, haha för seg är jag!

Ska ringa henne idag också, miss her ♥! Men snart ses vi igen!!!

Skall dra nu!

peace out!

I lost all my respect for you...

Falska jävel!

Tokio Hotel @ MTV World Stage live in Malaysia

Wooho! Såg nyss MTV world stage!! Det var så awesome, yay :D! Åååh älskar TH ♥!!! Så glöm inte att rösta på TH @ EMA's!!!!!

Just nu kollar jag på Storytellers No Doubt! Efter det så ska jag äta chips & dricka coke och kolla på Modern Family wiho :D!

Talk to ya lateRr.


Let it snoooow

Haha juste glömde berätta! Igår så snöade det här!!! Så jäkla coolt haha :-D. Men idag så smälte typ allt :(...aja what to do? Det var iaf sjuuukt fint idag på morgonen när vi skulle ta bussen till skolan. Och juste, bussen var SÅ full att folk inte ens fick hoppa på den hahahahahaha, stackars folk alltså...


21/10-10

Hallå!

Jag sitter här och lyssnar på Bow Wow, mmm ♥! Skolan idag gick snabbt och det är jag glad för eftersom torsdagar är hell! Jag hittade även en artikel i samhällen, så det känns skönt att ha det gjort! Jag valde en artikel om Människohandel i Sverige, väldigt intressant hoppas jag att det blir. Imorgon har jag även utvecklingsamtal, lite rädd är jag...jag hatar när människor inte ler D: aja, hoppas att hon är på humör imorgon!

Längtar så mycket till helgen då det ska frossas med chips, nomomom!!

Nu börjar T.I låtar, yaaaay! mobbad är jag.com

LatEErr.


Tokio Hotel <3!!

Jag sitter här och lyssnar på världens bästa band medans jag röstar på världens bästa band @EMA!!!

Om ni inte har röstat gör det, nu!

Klicka här för att rösta! 


BÄST!


♥ Inspiration ♥

En av världens vackraste.



gjort collaget själv.


20/10-10

Warrap!

Fan vad jag har ont i huvudet...förjävligt! Aja, idag gick skolan bra även om en viss y var lite jobbig. Men SOMS är verkligen det bästa och roligaste ämnet detta året!!! Så jäkla kul & intressant, love it. Idag ska jag bara ta det lugnt tänkte gå och sova lite men känner att om jag gör det så kommer jag inte kunna sova senare. Detta blir dessutom min sista chill dag innan jag måste börja skriva på samhälls uppgiften. Anledningen till att jag inte har börjat är för att jag inte haft tid till att hitta en artikel så det måste jag börja med imorgon, inte alls pepp.

Nog om skolan, längtar till helgen så mycket!!! Ne fan, tål inte huvudvärken mer..måste gå och vila nu!

Vi hööörs.

toooodEls

Lista - 'cuz that's how we roll!

Lite väl lång...får se om jag orkar göra den! Haha är desperat av att bli trött så :-).

1. Hur gammal är du om fem år?
23, aj gammal :(

2. Vem var den sista du träffade?
Valle

3. Hur lång är du?
Haha ingen aning faktiskt, så rutten är jag. Men jag gissar på typ 1.66 något.

4. Vilken var den senaste film du sett?
Skönheten och Odjuret, man I love that movie!!!

5. Vem ringde du senast?
Min storasyster

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
Ingen aning...

7. Var är dagens planer?
Bli trött och sova, yay!

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Det beror på

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Skilda

10. När såg du senast din mamma?
För 5 minuter sedan

11. Vilken ögonfärg har du?
Brown betch!

12. När vaknade du idag?
halv sju

13. Har du någon gång hittat en katt?
Ja!

14. Vilken är din favoritplats?
Min säng häähä. Ne men, Chile faktiskt!

15. Vilken plats föredrar du minst?
Skolan

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Svårt...förhoppningsvis har jag ett jobb jag älskar och är världens bästa moster & faster!

17. Vad skrämde dig som barn?
Clowner typ.

18. Vem fick dig att skratta senast?
Ray!

19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Man är aldrig för ung för sådant :-)..

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Eh, jag sover inte naken men inte med kläder heller?

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Två, men använder dem ej moahhah

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett...eller ja, två om man räknar med Chiles höhö.

24. Har du någon gång spytt på fyllan?
Nope

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Skor forhelvede!!

26. Är du social?
Ibland

27. Vilken är din favoritglass?
Too many...men typ twister, dayum gurl!

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Jag hade först gett pengar till min familj sedan skänkt lite och rest!

29. Tycker du om Kinamat?
Jarå

30. Tycker du om kaffe?
Med mjölk hehe

31. Vad dricker du till frukost?
Cola...don't tell my dentist!!!

32. Sover du på någon särskild sida?
Jag sover överallt och konstigt :-)

33. Kan du spela poker?
Nej, men jag borde kanske börja?

34. Tycker du om att mysa?
Självklart! Jag är myskungen.

35. Är du en beroendemänniska?
Heeh...beror på ;-)

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja :D!

37. Vill du ha barn?
Ja, det tror jag haha

38. Kan du några andra språk än svenska?
Si, I can!

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej, men skulle vilja köra en!

40. Föredrar du havet eller en pool?
Både och! Först ska man bada i havet och sedan hoppar man i poolen! Bäääästa.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
TH, heeh. och godis!

42. Äger du dyra smycken?
Japp, fast de har jag inte köpt själv

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Aj, kärleksmuums...mmm

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Katalina, så jävla rolig! Önskar jag kunde vara som henne :(

46. Välj ett ärr på din kropp?
Hmm..lemme think. Nä, pallar inte!

47. Vad har du för ringsignal?
Michael Jackson - Leave me alone

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
Ingen aning

49. Flirtar du mycket?
Nej

50. Vart togs din profilbild för din blogg?
Har ingen, skapa din egen yao.

51. Kan du byta olja på bilen?
Jag har aldrig testat...men antar det!

52. Har du fått fortkörningsböter?
Nein!

53. Vilken var den senaste bok du läste?
Min salig bror Jean Hendrich...tror jag den hette :-)

54. Läser du dagstidningen?
Självklart!!!

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Hell to the n-o!

56. Dansar du i bilen?
Jaaa såklart, vem gör inte?!:D

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
GOLD, GOLD, GOLD!! Världens bästa radiokanal!!!!!

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Jag ritade hahahaha, berg och grottor.

59. När var du i kyrkan senast?
Jaa, det är en bra fråga. Kanske när jag var i Chile senast?

I need an amp, dang it!

Åh jag vill sova så att det kan bli onsdag! Jag längtar bara till helg och lov haha, men är inte alls trött nu så jag ska sitta här och fylla i ruttna listor och sedan publicera dem här! Så mobbad och så mycket vill jag sova. Meh, funderar på att dra mig härifrån och rita/måla en tavla till min storasyster...hmm. Äsch, jag gör en lista sedan så!

Peace out, friends ;-)!



19/10-10

Hej!

Jag har inte kunnat blogga pga plugg! Jag känner mig faktiskt väldigt stolt över att jag för första gången tog tag i allt jag hade att göra, läxor och plugg till prov! Idag är äckel-dagen över! Wiho, allt gick bra idag så det känns skönt :-)! Dock så måste jag fixa samhälls grejen och jag känner redan nu att det kommer bli sjuuuukt jäkla jobbigt, but I can do this!

Idag så hade jag försovt mig om det inte var för att mamma kom och väckte mig! Tur det att jag har sovmorgon imorgon, heehe!

Blä. Jag saknar pappa & syster, it hurts.


Lifestyle music group!



Jag har en rolig nyhet att berätta :D! Jag har börjat blogga hos Lifestyle music group! Det är en riktigt bra sida med musik för alla. Jag bloggar framförallt om reggae och 70- och 80-tals musik! Checka in sidan, du kommer inte att ångra dig ;-)!

Jag bloggar där men kommer att fortsätta blogga här som vanligt!

Lifestyle Music Group

Följ oss även på facebook!


17/10-10

Hej!

Ser ni hur tidigt jag har vaknat idag eller? Respeekt! Hahahaha, ne men jag är stolt över att jag vaknat tidigt, har en hel del att göra idag faktiskt :). Igår efter mitt keyboard spelande så bestämde jag och lillasyster för att kolla på Askungen, ååh älskar Disney filmerna! De klassiska då hehe. Det var väldigt trevligt och mysigt även om man sett filmen över en miljon gånger.

Tyvärr så tror jag att detta blir mitt enda inlägg idag eftersom jag har en hel del att göra idag. Men om jag hinner att blogga igen så gör jag det but I'm not promising anything!

Peace and ♥!!!

Njut av denna söndagen! Nooo, jag börjar känna mig jäkligt förkyld, not good.

Ska bara berätta det jag skulle berätta för någon dag sedan! Hehe :-)


Flea's birthday!!!


16/10-10

HOLLA!

Idag så vaknade jag relativt tidigt faktiskt, och ja...det jag gjort mest är att jag spelat spel dagen lång haha. Så jävla mobbad är jag. Men fan vad det advokat spelet är bra, dessutom var det längesedan vi spelade det!! Nu har vi bara ett case kvar! Måste dock plugga men det får nog bli nattplugg ikv, vid 12.00 blir perfa! Så snart ska jag gå och spela på keyboarden! Det måste jag göra, längesedan nu...funderar bara på vilken låt jag ska lära mig idag.

Och juste jag sov innan också, it felt awesome!

Tja, jag har inte mycket att blogga om idag! Känns bara skönt att jag tagit det lugnt för denna veckan som kommer eller ja...tisdagen är hell! But I shouldn't complain...



Michael Jackson

Jag sitter här och lyssnar på olika acapella låtar av Michael, damn alltså! Finns ingen och kommer nog aldrig finnas en människa med så mycket talang, och sådan röst! Det är fan sjukt alltså! Man blir helt...ah det finns inte ord som kan förklara denna människa. Fy alltså, rösten...gudomligt.



He wasn't man enough for meeee

Hehe lite Toni Braxton feeling där ja. Den låten är bara så jävla skön alltså haha! Ne, strax så ska jag och syrran kolla på serier vi missat, lovade mig själv att plugga så det måste jag åtminstone en halv timme! Oj oj nu börjar en TLC låt, gamla goa tider!

Min bror lämnade nyss hemmet eftersom han ska åka till Tyskland med sina vänner! Jag kommer sakna honom...även om han är borta i ett par dagar bara hehe :-)!

Naaa, nu ska jag gå och kolla!

Lite senare så ska jag berätta en sak med hehe :D.

Peaace OUT! ♥

15/10-10

Hej!

Skolan gick väldigt bra idag faktiskt, älskar mina fredagar ♥. Iallafall, jag vaknade och allt var som vanligt...trodde jag då haha, jag satt och läste tidnigen kollade på klockan och ba: äsch den är bara typ kvart över 9, tog det lugnt och plötsligt så ringer pepsi och frågar vart är du? Då tänkte jag och ba...oj jävlar jag börjar ju fan halv tio och inte tio hahaha, så jag sprang till bussen och kom knappt 5 minuter för sent! Batman är jag alltså...

Gympan gick bra! Jag kämpade *yay* hahaha...svenskan gick bra snackade massa om våra kommande uppgifter bl.a. en uppsats som ska göras i skolan & nationella :-). Och internationella relationer var sista lektionen och det var kalas! :D Så fredagar är awesome.

Idag så vet jag inte vad jag ska hitta på för något, måste dock kolla på några serier wiiho! Och ja, chips såklart!

Peejzzz out!

Acht

Wazzzap!

Även om denna dagen är förjävlig så gick det väldigt snabbt!! På svenskan så satt jag, bete, pepsi & sandra och pratade om allt och inget :) det var myspys! Imorgon är det äntligen fredag!!! Som jag har längtar, lite obeskrivligt sådär. OCH jag tackar han där uppe att min samhälls lärare bytte datum till inlämningen, en riktig pärla! Till nästa vecka har jag alltså: småföretagande, internationella relationer & svenska! I can do this! De sista grejerna + samhällen innan lovet! Åh jag hoppas verkligen att jag får ny energi tills jullovet, annars har jag ingen aning om hur jag kommer orka. Men ja, jag ska!

STARBUCKS ;-)

Ne nu ska jag spela lite petville för att fördriva tiden!

14/12-10

Glad tjej här va! Gruvarbetarna är uppe! Jag är så stolt och lycklig över mitt folk & land. Jag tycker att de 33 gruvarbetararna är helt fantastiska, vilka människor alltså! De tappade aldrig hoppet och fanns där för varandra ♥! Underbaringar, vad världen hade varit fin om mer folk var som dem!



 

my biggest inspiration ♥


Love you!


CHILE CTM!!!! 13/10-10



Hej!!

Jag är så himla lycklig just nu. Är trött som fan eftersom jag var vaken för att se den första gruvarbetaren komma upp han kom upp lite innan 5 på morgonen, det var ett måste för min del! Och fy fan vad känslomässigt. Det är så mycket jag vill skriva om detta!! Jag är så jäkla glad och lycklig för dem och deras familjer! Detta är fan ett mirakel hur de orkade stanna där nere så länge, hur de kunde leva på så lite mat de första två veckorna, hur jävla underbara de är mot varandra. Jag älskar Chile och folket där, man bryr sig om varandra och man är inte en självisk idiot som det finns så mycket av här. Fan vad jag älskar mitt folk ♥!

Jag kunde inte hålla tillbaka tårarna när jag såg den lilla pojken som väntade på att sin pappa skulle komma upp (pappan var den förste som kom upp). Oj oj hans son grät så mycket och jag kände bara att fan vad detta är fint. Jag vet själv hur det känns att se sin pappa efter månader. Jag vet hur lycklig man känner sig och jag kan inte ens tänka mig hur det måste ha varit för dem att ha sina anhöriga där nere.

Jag älskar att se dem komma upp en efter en och se dem återförenas med sina nära och kära. Fan något av de finaste som finns. 

Man, I love my country ♥


Note to myself

Haha, kul att jag äntligen fått bekräftelse! Synd om vissa dock...


12/10-10

Hej!

Börjar med att säga grattis till min kusin som fyller år idag :-)

Skolan idag gick bra även om jag var överdrivet trött, jag kunde inte somna igår och låg vaken i en evighet tills jag tillslut lyckas somna men då var det dags att gå upp! Vi såg klart Frankenstein iallafall och gick igenom lite till nationella som vi ska ha i svenska. Jäkligt tråkigt ämne må jag säge.

Idag så är det desperata så ett stort plus för det, och så ska jag bara ta det lugnt ikväll! Måste dock fixa lite grejer, bl.a. ringa upp min stora syster :)!

btw så har jag kanske något på G ;-)

Well nu ska jag dra mig måste ner till tvättstugan snart, sedan blir det att fixa lite things!

Talk to ya lateRR.


Världens bästa pappa <3

Jag har världens bästa pappa

And I'm out ;-)!


I love you, and I need you

Waaaazzzap.

Idag har jag varit överdrivet duktig :D. Först så vaknade jag och var så trött men pallra mig upp och åkte till skolan. Väl där så säger en klasskompis att han fått höra av någon att lektionerna ska sluta senast 11 (det är då vi börjar lektionen) och jag ba neeeej hahaha men så fel jag hade :D! Jo, vi hade alltså ingen lektion så jag blev lite ledsen men what to do? Så vi stack hem till Pepsi kollade på lite Tyra show och lagade mat, lyckat blev det! runt halv två stack vi till skogen där vi skulle mötas för orienteringen, och damn vad vi ägde! Vi fick alla kontroller ;-) sista orienteringen EVER. Tack, ja!

När jag kom hem var jag super trött så jag somnade direkt och vaknade för ca en timme sedan. Skulle egentligen pluggat men äsch ibland får man gynna sig :-) Imorgon dock ska jag försöka plugga...heeh.

DEXTER IDAG HELL YES, bästa serien någonsiiiiiiiiiin.

Bobbaaaan

Fan vad jag är varm! Efter att ha stått i över en timme och gjort pannkakor, men fasiken vad goda de blev!!! Ska snart gå och lägga mig för jag känner mig sjukt trött och behöver vila så mycket som möjligt. Tur att man har sovmorgon på måndagarna. Imorgon blir det även orientering, orkar verkligen inte men seriöst jag har hellre det än samhäll haha, rätt tragiskt ändå!

Well hoppas att ni alla får en fin kväll! Vi får väll se vad denna vecka bjuder på...

Peace out ♥

Inspiration - ny kategori

Här skapade jag en ny kategori som fick namnet Inspiration. Här kommer jag posta allt möjligt men mest bilder på olika saker. Varför? Jo, för jag tycker att det är viktigt att hitta inspiration och se det vackra i mycket. Ibland när jag känner mig nere så vill jag kunna titta in i denna kategori och känna mig bättre. På detta sätt får ni även en liten närmre inblick i mig som person.

Just sayin'.

Well idag får jag posta min första inspirations källa, men det kommer upp senare!


10-10-10!

Jag tycker att det är så jäkla coolt när det är siffrorna är likadana i kalendern :-) typ när det var 6-6-6 hahah ;-).Nerå, men det är lite coolt iallafall!

Jag sitter här och lyssnar på gamla Ginuwine låtar. Solen lyser idag också, yay! Antagligen den sista dagen jag får se solen lysa haha. Imorgon så har jag orientering, please kill me? :).

Nu skall jag dra mig, peace out!


Ooooh good day :)

Skön dag idag! Och lite ledsen är jag att det är söndag...trist! Vill ju inte ha skola imorgon haha men gäller bara att bita ihop..."snart" är det studenten så lite positiv måste man vara. Snart är det ju faktiskt höstlov också och vi vet alla hur snabbt det går efter höstlovet ;-)

Jag vet inte vad jag ska göra idag, blir väll att städa och kanske plugga något? Jag får se, jag måste iallafall vara lite kreativ antigen spela lite piano eller sätta mig ner och rita något. Nu börjar jag bli lite trött efter att ha suttit och läst lite om allt & inget. Så därför ska jag nog ta och sova i min sköööna säng ♥

Här har ni en bild jag tog idag, suddig men det är därför jag gillaren mahah.


Peace and I'm off to the dreamworld, yay!


STILL D.R.E!

Alltså SKÖÖÖÖÖÖÖN! Gotta love this shit! Vilka minnen man får alltså, dooope :)))))


Underbara människa ♥


:D första hålet ner borrat!


JAAA!!! Nu så :DDDD De 33 gruvarbetare som fastnade i en gruva kan komma upp snart! Ett av hålen har nått sitt mål. Åh jag blir så himla lycklig, tänk vad jobbigt det måste ha varit för dem och sina familjer. Hela chilenska folket har följt detta sedan de hamnade där nere. Men snart kommer de upp igen ♥!

Fasiken vad jag är stolt över mitt land!!!


Weak when it comes to you.

Hur fan kan jag vara så jävla dum? Man ser iallafall vem det är som verkligen bryr sig. Hör av dig när du behöver mig, annars aldrig. Säger inte till när något händer utan förväntar sig att jag ska springa efter och fråga vad som hänt. Det hade jag gjort igår, men inte idag. Jag är trött, trött på dig. Men jag kan inte neka att det gör ont, ont att förlora någon. Men samtidigt, hur kan man förlora någon man egentligen aldrig hade? Bara en illusion, något jag trodde, något jag kände.

Det är slut nu. Hur svårt det än är för mig, så räcker det. Vänta du bara, det är inte slut för din del än. Snart kommer det och då, då vill jag inte se dig gråta eller säga att du saknat mig. Gråter du, är det för att du insett hur jävla äcklig du varit mot mig, inte för att du är ledsen. Du gråter för du vet att det jag sagt är sant. Du säger att du saknar mig fast det egentligen bara är tomma ord. Saknar man något gör man fan något åt saken. Och det är inte så att du bor på andra sidan jorden.

Besviken, det är det jag är på dig. Du har sårat mig, jag kan iallafall erkänna det. Jag förstår ändå inte hur du har mage att be mig om saker och låtsas som att allt är okej. Sluta vara så jävla falsk. Fy fan!

I'm not weak anymore. I can't allow myself.


Oh yeah, I forgot you're human.

But if you hurt her, I'll kill you and you'll be dead to me.


Marvin Gaye

Wazzap!

Igår var det jätte roligt :D! Eggi sov över också heehe. Synd att icke Leo kunde va med :(!

Idag vet jag inte vad som händer ska nog rösta lite på TH :)))) och så ska jag nog försöka plugga lite. Funderar starkt på att gå ut och ta en promenad till sjön! Kan ju vara mysigt nu när solen lyser =).

Listen baby!

Bild tagen av mig, och ja jag vet min godis smak är den bästa i världen!

Freitag mit Don <3

Yaaho!

Om en stund så ska världens bästa Don komma! Ska bli så kul att träffa henne igen, luuv her ♥ fin fin fin är hon också :-) Titta bara:



:D:D:D:D:D:D <3 love this pic!!!


Trött - BOOM

Waaaza.

Skolan var jätte skön idag! Känns otroligt härligt att ha helg nu efter en stressig vecka. Nästa vecka är rätt skön dock så måste jag plugga så att jag inte blir för stressad veckan efter.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer men i vilket fall är jag glad!

Note to myself. idiot.

Don Juan

Hej mina vänner!

Idag var skolan superb, dock var samhällen väldigt seg haha. Jag tycker nästan synd om min lärare. Anywayzzz, efter att vi haft våra två lektioner bestämde jag och några vänner för att åka iväg och käka någonstans tills teatern började (vi hade överdrivet lång håltimma). Vi käkade och jag tog kebabtallrik, MUMS så länge sedan jag åt det! Blev lite överlycklig skall jag medge hehe. Efter det åkte vi till Grand Samarkand, ett nytt köpcenter som de håller på att bygga här. Jag köpte en tröja, väldigt mysig är den =)! Teatern var btw riktigt bra :D åååh älskar teater!!!


Aja nu skall jag äta fastän jag inte är hungrig men måste äta för det är så jäkla god mat. Spaghetti och köttfärssås hur mätt jag än är kan jag inte tacka nej till det!

Nu ska jag gå och äta vi hörs laterrr.


Jag hatar samhäll!

Hahaha ironiskt va?! Men ja, jag hatar samhäll och har aldrig tyckt om det. Jag tycker att det är otroligt segt och tråkigt, ändå så har jag valt samhäll C. Haha, men ja det beror ju även på läraren...om jag t.ex hade haft kvar min förre samhälls lärare hade jag nog tyckt om det. Så jävla jobbig uppsats så jag vill skrika. Och jag vill inte ens tänka på vår andra uppsats vi ska göra, han gav oss två uppsatser på en gång. ORKA? Blir jag för stressad osv, så kommer jag fan ta ett rejält snack med honom. Vissa lärare verkar tro att vi är några robotar och att deras ämne är det enda vi har.

Förlåt haha men är så himla stressad just nu. Jag har skrivit lite men ändå, förstår typ inte ens vad jag själv menar med mina ord. Well får vänta tills min bror kommer hem så att han hjälpa mig lite. Bro, I need you!!!!

Aja ska ta och kolla på efterlyst, måste gynna mig lite :toe:


(You are still rocking my world)


Plugg!

Åååh-åh vilken underbar vecka! Känn ironin alltså...För det första så gick mitt prov skit =D ingen nyhet direkt. Men iallefall, idag var det en skön dag...vi stack hem till pepsi, gjorde pannkakor och smoothies! Det var gott :D! Imorgon så har vi bara två lektioner sedan ska vi på teater, wiho! Jag hoppas att den är bra *håller tummarna* och innan det så ska vi dra & käka på stan.

Well jag har varit off för har mycket plugg att göra...även fast jag sover mest. Men anywayz, nu måste jag skriva min samhälls uppsats om Vänsterpartiet som ska vara inlämnat imorgon och jag har inte ens börjat!! Önska mig lycka till, I'll need it.

Peace!

Vi hörs nog imorgon DÅ jag är ledig från plugg yaaay :D!!


Dör.

Jävla skit. Jag fattar inte ett piss. Hej ig :):):)...ÄCKLIGT.

Sunday

Blä, gillar inte alls denna vecka som kommer. Prov på tisdag och en inlämning på torsdag. 1. Jag har inte ens börjat plugga på provet och jag kommer inte göra det idag för har ingen motivation så det får bli imorgon = plugga dagen innan :):):):)...och inlämningen har jag inte ens börjat på, jag orkar inte läsa alla jävla artiklar. GAH, orkar inte när det är tråkigt. ÅH vad jag längtat tills denna äckliga vecka är över!!!

Nu ska jag gå och spela lite spel! Jag ska försöka blogga något kort imorgon men lovar inget eftersom jag måste plugga till provet :(...

Peace out and have fun (ni som inte har plugg)!


Skunk Anansie - Weak

Så jävla bra låt! Jag älskar den.

Skunk Anansie - Weak


Yesterday

Wazzap!

Igår så var det en stört skön dag :D! Umgicks med mina vänninor hahaha, vi hade tacosnight and it was awesome :D! Vi satt & snackade en massa också. När jag kom hem så satte jag mig på datorn & kollade på en 2pac dokumentär, så himla bra va den. Han var fan en underbar människa också, love him ♥!!! Efter att jag sett dokumentären så ringde min storasyster vid ca 1 och ja...vi snackade i över 3 timmar hahaha. Ååååh saknar henne SÅ mycket :(. Hon är bäst <3!

Aja idag måste jag tvinga mig själv till att plugga...vi får se hur bra det går.



I don't know why you love me...


Idol!

Jaaaa!! Sassa kom vidare!!! Åh vad glad jag blir :D hon är ju så jäkla grym. Nu får jag hoppas på att Olle och Simon kommer vidare!!!

:D

Ray William Johnson <33333

Hahahahahahaha fan vad jag dör! Han är så jääävla skön ♥ HAHAHA alltså snälla kolla på den sista videon han snackar om jag DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR HAHAHAHAH alltså....så jävla roligt :'''''''''D


We are the world.


Fuck you.

Förlåt för detta inlägget ni kan ignonera det men måste skriva av mig.

Jag stör mig verkligen på människor som ska klaga på deras jävla "skit" liv. Ååååh vad synd om dig som har en säng att sova i, mat varje dag, som kan se och höra, gå och använda händerna. Folk är så jävla idiotiska så jag blir förbannad. Va fan är viktigt för er i livet egentligen? Är det verkligen den senaste mobilen, dina jävla pengar och tävla med andra människor? Vart fan har er kärlek tagit vägen egentligen?

Så jävla äckliga människor finns det! Det minsta ni kan göra är att åtminstone vara tacksamma, för ni är jävligt lyckligt lottade! Och sen går ni runt o klagar på att ni "alltid har otur" osv, vadå otur?!!! Otur med vad? Förhelvete du föddes frisk och du har tak över huvudet, du kan dricka rent vatten och duscha i det också när du fan vill. Du har en familj och det är fan det som enligt mig är det viktigaste i livet.

Så ni jävlar som går o klagar, tänk till lite innan. Tänk på hur jävla lyckligtlottade ni är istället för att gå runt o klaga på skit saker. Glöm fan inte bort vad som verkligen är viktigt här i livet.

& Peace!

<3 1:a oktober 2010.

I miss you so much it hurts more and more every second.

Happy birthday Leo ♥ I love you and I miss you.

Jag känner mig så jävla tom utan dig. Det är sjukt allt jag hade gjort för att ha dig här hos mig föralltid. Det gör ont som fan & jag trodde att det skulle kännas bättre & bli bättre när tiden gått men det är bara värre och jag saknar dig mer & mer för varje sekund som går...

I'll always love you.


RSS 2.0