26/10-10

Wazza peeps!

Idag hade jag endast två lektioner eftersom jag hade tandläkare hehe. Fan vad jag känner mig trött idag, skulle nog ligga kvar i min sköna säng föralltid...men tyvärr så har man läxor. Oj fan, nu kom jag på att jag har naturkunskaps läxa, daaaamn. Jag orkar inte men måste! Jag ska iallafall försöka, hoppas inte att det är många frågor vi måste göra :(! Jag har ju även den äckliga samhälls uppsatsen att göra idag, den är egentligen till torsdag men hinner som sagt inte imorgon eller torsdag så jag måste skriva klart det idag eller åtminstone 80% av den. Åh, måste börja med att läsa klart häftet först. Kill me.

That's it!

Jag hinner inte skriva något mer, måste sätta igång med pluggandet nu!

Peace out and enjoy your time!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0