Day 3 and now day 4

WE WANT JUSTICE!
Glömde att skriva igår, men idag är det dag 4. Gårdagen var mycket intressant! Vi får hoppas på det bästa <3

Day 2

WE WANT JUSTICE!

Igår var det utmattande, jobbigt, ledsamt m.m. Grät mycket och fick se/höra saker jag inte vad beredd på. Väldigt jobbigt och utmattande som sagt. Man vill tro men vågar knappt hoppas...

Day 1

WE WANT JUSTICE!

music saves me






michael jackson.
tokio hotel.red hot chili peppers.john frusciante.m.m.

Even though it's hard, i try my best.


(


...

Jag är förbannad. På allt och alla. Jag har försökt, gjort mitt bästa för att vara positiv och glad. Men det går inte längre. Jag ska ta mig upp igen. Det kommer att ta tid men jag kommer att komma upp. När? Det vet jag inte. Men jag ska klara detta.

Önskar att jag kunnat sova, sova igenom denna smärta. Önskar att jag kunnat sova dag in- och dag ut för att slippa smärtan. Försöker sysselsätta mig så att jag kan tänka på annat, trots att det nästan är omöjligt...

<3

<'3


:'


I will see you soon <3

I love you more than words can describe. I miss you. But you'll always live in my heart. I'm so thankful for all the beautiful memories we shared, all the laughs and jokes. Now you can be together, like you are ment to be <3! I love you, see you soon! 

Smile though your heart is aching...smile even though it's breaking...

Countdown 10!!

Yes, yes, yes!! Som jag saknat min betelenebajsbajs. Om 10 dagar kommer hon tillbaka! WOOPWOOP. Och om 11 dagar ses vi. Som jag längtar, helt sjukt <3! Saknar henne som bara den och längtar ihjäl mig tills vi ses igen :D baaaaaaaaajs <3! 


Jay-Z & Kanye West ft. Beyoncé - Lift Off

Awesomeness.



Feliz fiestas patrias!!!!

Igår var det party party för att fira chiles nationaldag här. Gick inte igår för ett ex antal anledningar men hoppas ändå att alla som var där hade det riktigt kul! 

Idag och hela veckan är det säkert fest i Chile! Nationaldagen är en stor grej som man firar STORT i Chile. I am damn proud of my roots!!! Feliz 18!!!!

(random pics haha)


Hemkommen!

Tjenare är hemkommen från två helsköna dagar! Älskar att umgås med mina syskon även om den äldsta fattades så är två bättre än inget :-). Ska som sagt försöka komma tillbaka med bloggen även om det är mycket personligt på gång så lämnar vi det åt sidan, får se hur länge jag orkar. Känns skönt ibland och skriva lite crap. 

Fick se bild på min lilla älskling idag och vilken tjockis han blivit! Är helt överlycklig och mina ögon är tårfyllda. Känner lyckoruset i min kropp och jag tackar honom varje dag för att han visar oss hur man ska kämpa. Trots att det finns mörker finns ljuset som gör allt mycket bättre. Är så glad och tacksam för varje leende och kärlek han ger oss. We love you!!!!

Maybe i'll give it a try

Drar till världens bästa bro och kommer tillbaka imorgon. Kommer eventuellt börja blogga normalt också, stay tuned. Xoxo

My fault!

Hej. 

Det finns egentligen SÅ mycket jag vill skriva men kan inte göra det. Jag vill be om ursäkt för mitt sämsta bloggande men tro mig jag har mina anledningar. Jag hoppas att jag snart kan börja blogga som vanligt. Ni får hålla ut. 

Imorgon blir det middag hos min kära och bästa bror! Längtar super mycket.

in the dark.

orkar inte mer. hur fan ska jag klara av detta?

?

Huge questionmark.

my jam


One of my favs.


family nr. 1

Ibland måste man följa sitt hjärta och det gjorde jag idag. Även om jag känner lite skuld så är jag nöjd med mitt val. Det var det enda rätta. 

Vill be om ursäkt för mitt bloggande men det har varit en extremt jobbig vecka för mig. Vill inte gå in på detaljer men det är flera saker som hänt. Det kommer att bli bättre med tiden så håll ut :)!

LOVE.

me

heartbroken.

:''(

...

:'(

praying <3

RSS 2.0