Long ass day

Hej!

Åh vilken lång dag det varit. Har varit i skolan och jobbat med gruppen, åkte hem och fick ta nästa buss till pepsi, kom hem runt elva och har pluggat. Nu ska jag njuta och ÄTA min mat, klockan 12 på natten, sjukt. Det är iallafall dags att kolla på The walking dead och Dexter, YEAH!!!!!!!

plugg..plugg...

...när ska jag få andas?

tired!

är så trött. längtar tills lördag är över. det kommer att vara den bästa känslan ever. jag ska bara plugga och lära mig allt jag hinner...hoppas på det bästa helt enkelt!

the wait is ovurr

Vill slå mig själv. Jag borde plugga, nej jag måste plugga. Tar det allt för lugnt. Aja, får ta tummen ur röven imorgon och faktiskt plugga!!! Yes, yes.

Det var något viktigt jag skulle skriva men glömt det nu. Aja, lika bra. Dags att försöka sova (haha vem försöker jag lura?) :-)

RSS 2.0