Living the life

Hey!

Oh mitt jobb är välrdens bästa! Är så himla glad och det är så otroligt kul. Idag fick jag och två andra tjejer komma på hela storyn till det vi gör och sedan fick vi gå ut och dela ut flyers i olika affärer m.m. Fick sluta när vi var klara så jag klagar inte. Imorgon har jag ingen aning vad vi ska göra men det blir nog roligt! Precis som vi haft det dessa två dagar. Jag är super hypad och nöjd! Jag hoppas att det blir så bra som vi hoppas på.

PEACE.

and love.

Hej!

Hoppas att allt är bra med er. Imorgon börjar jag mitt nya jobb hehe, har ingen aning vad jag ska göra, vilka tider eller hur länge jag ska jobba. Jag får väll reda på allt imorgon hoppas jag. Det ska bli väldigt spännande faktiskt, vi får hoppas att det går bra :)!

Och nu måste jag ge mig lite beröm för jag hade problem med att tagga mina bilder på tumblr (taggarna funkade inte). Det var så jobbigt...men nu lyckades jag (tror jag) fixa det!!! Jag hoppas verkligen det. Kommer att bli sååå glad om det har fixat sig. 

Aja, nu ska jag gå! Skriver väll imorgon bara för att berätta hur första dagen på jobbet gått hehe.
 
Peace!

The Dark Knight Rises

Hey!

Jag kan inte förstå att det fortfarande är folk som klickar sig in här men man tackar så! Och jag ber om ursäkt för mitt sega bloggande, det är bara mycket på gång ya dig.

Igår eller tja, i torsdags såg jag The Dark Knight Rises med lillasyster och storebror. Lite tradition då vi även såg The Dark Knight på bio tillsammans. Anyway, DEN VAR BÄST!!! Oj oj. Jag som har hypat och längtat efter den hur länge som helst...kunde knappt tro att dagen var kommen i torsdags hehe. Jag hade hööga förväntingar på den men trots det var den mycket bättre än vad jag trodde. Jag ska lätt, lätt köpa den när den kommer ut på DVD. Uh uh. Kommer säker se den lika många gånger jag sett TDK, Blu-ray that's all I gotta say...Filmen var verkligen hur grym som helst, inte bara själva storyn utan klippningen, skådespelarna, allt. Fantastisk film. Vill se den igen haha. Ooh! Filmen bevisar även varför Christian Bale och Joseph Gordon-Levitt är två av mina favoritskådespelare. They are too damn good. One day.

Oh, finns så mycket att skriva men jag funderar STARKT på att låsa bloggen. Vet inte ens om jag vill ha kvar den längre men I'll let ya'll know :)

Tack för att ni fortfarande kikar in :-) LOVE.



RSS 2.0