Lista - 'cuz that's how we roll!

Lite väl lång...får se om jag orkar göra den! Haha är desperat av att bli trött så :-).

1. Hur gammal är du om fem år?
23, aj gammal :(

2. Vem var den sista du träffade?
Valle

3. Hur lång är du?
Haha ingen aning faktiskt, så rutten är jag. Men jag gissar på typ 1.66 något.

4. Vilken var den senaste film du sett?
Skönheten och Odjuret, man I love that movie!!!

5. Vem ringde du senast?
Min storasyster

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
Ingen aning...

7. Var är dagens planer?
Bli trött och sova, yay!

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Det beror på

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Skilda

10. När såg du senast din mamma?
För 5 minuter sedan

11. Vilken ögonfärg har du?
Brown betch!

12. När vaknade du idag?
halv sju

13. Har du någon gång hittat en katt?
Ja!

14. Vilken är din favoritplats?
Min säng häähä. Ne men, Chile faktiskt!

15. Vilken plats föredrar du minst?
Skolan

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Svårt...förhoppningsvis har jag ett jobb jag älskar och är världens bästa moster & faster!

17. Vad skrämde dig som barn?
Clowner typ.

18. Vem fick dig att skratta senast?
Ray!

19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Man är aldrig för ung för sådant :-)..

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Eh, jag sover inte naken men inte med kläder heller?

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Två, men använder dem ej moahhah

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett...eller ja, två om man räknar med Chiles höhö.

24. Har du någon gång spytt på fyllan?
Nope

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Skor forhelvede!!

26. Är du social?
Ibland

27. Vilken är din favoritglass?
Too many...men typ twister, dayum gurl!

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Jag hade först gett pengar till min familj sedan skänkt lite och rest!

29. Tycker du om Kinamat?
Jarå

30. Tycker du om kaffe?
Med mjölk hehe

31. Vad dricker du till frukost?
Cola...don't tell my dentist!!!

32. Sover du på någon särskild sida?
Jag sover överallt och konstigt :-)

33. Kan du spela poker?
Nej, men jag borde kanske börja?

34. Tycker du om att mysa?
Självklart! Jag är myskungen.

35. Är du en beroendemänniska?
Heeh...beror på ;-)

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja :D!

37. Vill du ha barn?
Ja, det tror jag haha

38. Kan du några andra språk än svenska?
Si, I can!

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej, men skulle vilja köra en!

40. Föredrar du havet eller en pool?
Både och! Först ska man bada i havet och sedan hoppar man i poolen! Bäääästa.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
TH, heeh. och godis!

42. Äger du dyra smycken?
Japp, fast de har jag inte köpt själv

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Aj, kärleksmuums...mmm

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Katalina, så jävla rolig! Önskar jag kunde vara som henne :(

46. Välj ett ärr på din kropp?
Hmm..lemme think. Nä, pallar inte!

47. Vad har du för ringsignal?
Michael Jackson - Leave me alone

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
Ingen aning

49. Flirtar du mycket?
Nej

50. Vart togs din profilbild för din blogg?
Har ingen, skapa din egen yao.

51. Kan du byta olja på bilen?
Jag har aldrig testat...men antar det!

52. Har du fått fortkörningsböter?
Nein!

53. Vilken var den senaste bok du läste?
Min salig bror Jean Hendrich...tror jag den hette :-)

54. Läser du dagstidningen?
Självklart!!!

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Hell to the n-o!

56. Dansar du i bilen?
Jaaa såklart, vem gör inte?!:D

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
GOLD, GOLD, GOLD!! Världens bästa radiokanal!!!!!

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Jag ritade hahahaha, berg och grottor.

59. När var du i kyrkan senast?
Jaa, det är en bra fråga. Kanske när jag var i Chile senast?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0