15/10-10

Hej!

Skolan gick väldigt bra idag faktiskt, älskar mina fredagar ♥. Iallafall, jag vaknade och allt var som vanligt...trodde jag då haha, jag satt och läste tidnigen kollade på klockan och ba: äsch den är bara typ kvart över 9, tog det lugnt och plötsligt så ringer pepsi och frågar vart är du? Då tänkte jag och ba...oj jävlar jag börjar ju fan halv tio och inte tio hahaha, så jag sprang till bussen och kom knappt 5 minuter för sent! Batman är jag alltså...

Gympan gick bra! Jag kämpade *yay* hahaha...svenskan gick bra snackade massa om våra kommande uppgifter bl.a. en uppsats som ska göras i skolan & nationella :-). Och internationella relationer var sista lektionen och det var kalas! :D Så fredagar är awesome.

Idag så vet jag inte vad jag ska hitta på för något, måste dock kolla på några serier wiiho! Och ja, chips såklart!

Peejzzz out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0