Jag hatar samhäll!

Hahaha ironiskt va?! Men ja, jag hatar samhäll och har aldrig tyckt om det. Jag tycker att det är otroligt segt och tråkigt, ändå så har jag valt samhäll C. Haha, men ja det beror ju även på läraren...om jag t.ex hade haft kvar min förre samhälls lärare hade jag nog tyckt om det. Så jävla jobbig uppsats så jag vill skrika. Och jag vill inte ens tänka på vår andra uppsats vi ska göra, han gav oss två uppsatser på en gång. ORKA? Blir jag för stressad osv, så kommer jag fan ta ett rejält snack med honom. Vissa lärare verkar tro att vi är några robotar och att deras ämne är det enda vi har.

Förlåt haha men är så himla stressad just nu. Jag har skrivit lite men ändå, förstår typ inte ens vad jag själv menar med mina ord. Well får vänta tills min bror kommer hem så att han hjälpa mig lite. Bro, I need you!!!!

Aja ska ta och kolla på efterlyst, måste gynna mig lite :toe:


(You are still rocking my world)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0