Wazzzaaaa.

Warrap med att jag vaknar så tidigt? Well haha, jag vet att jag kommer lägga mig igen runt 14.00 och vakna typ vid 17. Imorgon är jag dock ledig!!! Woooho, det är därför vi ska ha dip in it dag hos lene! Vår religion blev inställd, samhällen får man jobba hemma med, naturkunskapen kan man jobba hemma med! Wiho, ledig måndag känns skönt :-)

Igår så gjorde jag inte alls mycket, tog det mest lugnt för var helt slut efter denna vecka som varit! Känns skönt att bara ha en grej till veckan som kommer, jobbig grej men bara en så det får jag ta! Längtar inte till veckorna efter lovet dock.

Aja idag skall jag bara chilla och kanske plugga lite får se!

Peace betch ♥

Kommentarer
Postat av: Amiee Whitney

sv. Hi! Yes I am going to Madrid for the MTV EMAs but I do not have tickets. The only way I know that you can get tickets, is through winning a competition, which is hard.

Thank you for your comment on my blog :)

How are you?

2010-10-24 @ 12:33:37
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0