21/10-10

Hallå!

Jag sitter här och lyssnar på Bow Wow, mmm ♥! Skolan idag gick snabbt och det är jag glad för eftersom torsdagar är hell! Jag hittade även en artikel i samhällen, så det känns skönt att ha det gjort! Jag valde en artikel om Människohandel i Sverige, väldigt intressant hoppas jag att det blir. Imorgon har jag även utvecklingsamtal, lite rädd är jag...jag hatar när människor inte ler D: aja, hoppas att hon är på humör imorgon!

Längtar så mycket till helgen då det ska frossas med chips, nomomom!!

Nu börjar T.I låtar, yaaaay! mobbad är jag.com

LatEErr.


Kommentarer
Postat av: Michael Jackson [Minnesblogg]

SV: Ja, Ush! hon är riktigt falsk ! :/

2010-10-23 @ 00:00:33
URL: http://thekingofpop.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0