Dang, I need a break!

Jag kan drömma vidare. Jag kommer aldrig bli klar med samhällen idag, tvivlar på att jag ens kommer bli klar med den imorgon. Jag skulle läsa klart mina häften, läs häften men somnade. Kul, eller inte. Så ja, nu sitter jag här och känner mig äckligt stressad och ändå bloggar jag? Haha, hur orkar jag?! Fan vad jag längtar till "lovet", "lovet" för jag kommer ändå vara tvungen att plugga. HATAR, när lärare ger läxor m.m. över lov. Äckligt.

Hejdå, ska gå och drömma vidare...

Pejzzz. rette mich? DANKE.


Kommentarer
Postat av: Michael Jackson [Minnesblogg]

SV: Ja, Ush! Hade faktiskt inte hört /sett den, Har bara lyssnat på någon låt av honom men tyckt han var riktigt bra. Men nu, Efter sett det här så spyr jag nästan av att se honom. Förstår inte hur man kunde göra såhär?

2010-10-26 @ 22:21:38
URL: http://thekingofpop.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0