Don Juan

Hej mina vänner!

Idag var skolan superb, dock var samhällen väldigt seg haha. Jag tycker nästan synd om min lärare. Anywayzzz, efter att vi haft våra två lektioner bestämde jag och några vänner för att åka iväg och käka någonstans tills teatern började (vi hade överdrivet lång håltimma). Vi käkade och jag tog kebabtallrik, MUMS så länge sedan jag åt det! Blev lite överlycklig skall jag medge hehe. Efter det åkte vi till Grand Samarkand, ett nytt köpcenter som de håller på att bygga här. Jag köpte en tröja, väldigt mysig är den =)! Teatern var btw riktigt bra :D åååh älskar teater!!!


Aja nu skall jag äta fastän jag inte är hungrig men måste äta för det är så jäkla god mat. Spaghetti och köttfärssås hur mätt jag än är kan jag inte tacka nej till det!

Nu ska jag gå och äta vi hörs laterrr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0