20/10-10

Warrap!

Fan vad jag har ont i huvudet...förjävligt! Aja, idag gick skolan bra även om en viss y var lite jobbig. Men SOMS är verkligen det bästa och roligaste ämnet detta året!!! Så jäkla kul & intressant, love it. Idag ska jag bara ta det lugnt tänkte gå och sova lite men känner att om jag gör det så kommer jag inte kunna sova senare. Detta blir dessutom min sista chill dag innan jag måste börja skriva på samhälls uppgiften. Anledningen till att jag inte har börjat är för att jag inte haft tid till att hitta en artikel så det måste jag börja med imorgon, inte alls pepp.

Nog om skolan, längtar till helgen så mycket!!! Ne fan, tål inte huvudvärken mer..måste gå och vila nu!

Vi hööörs.

toooodEls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0