CHILE CTM!!!! 13/10-10



Hej!!

Jag är så himla lycklig just nu. Är trött som fan eftersom jag var vaken för att se den första gruvarbetaren komma upp han kom upp lite innan 5 på morgonen, det var ett måste för min del! Och fy fan vad känslomässigt. Det är så mycket jag vill skriva om detta!! Jag är så jäkla glad och lycklig för dem och deras familjer! Detta är fan ett mirakel hur de orkade stanna där nere så länge, hur de kunde leva på så lite mat de första två veckorna, hur jävla underbara de är mot varandra. Jag älskar Chile och folket där, man bryr sig om varandra och man är inte en självisk idiot som det finns så mycket av här. Fan vad jag älskar mitt folk ♥!

Jag kunde inte hålla tillbaka tårarna när jag såg den lilla pojken som väntade på att sin pappa skulle komma upp (pappan var den förste som kom upp). Oj oj hans son grät så mycket och jag kände bara att fan vad detta är fint. Jag vet själv hur det känns att se sin pappa efter månader. Jag vet hur lycklig man känner sig och jag kan inte ens tänka mig hur det måste ha varit för dem att ha sina anhöriga där nere.

Jag älskar att se dem komma upp en efter en och se dem återförenas med sina nära och kära. Fan något av de finaste som finns. 

Man, I love my country ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0