In Spain! : DDDD

Hej!

Guess where I am?! In Spaaain :D:D Det har varit en underbar morgon, vaknade av att hundarna kom in och var allmänt söta och gosiga! Jag och Valle har lekt med dem sedan dess så nu är vi alla helt slut! Hundarna sover så därför passar jag på att blogga hehe :-)!

Resan hit gick bra även om det tog sammanlagt typ 7 timmar. Flyget var sent i mer än två timmar pga strejken i Frankrike, alltid ska den drabba oss :P! Jävla fransmän!!! Anywayzz är här nu och känner mig såå himla glad och lycklig! Saknat pappa så sjukt mycket så nu ska jag njuta varje sekund med honom <3!

Ne, nu skall jag gå! Måste läsa lite ur min bok =)

Talk to ya lateRR, maybe!

Peace out!!

btw, vädret är sjuuukt fint :DD. så härligt!

Kommentarer
Postat av: Amiee Whitney

sv. So many amazing artists will be there :)

Oh! Wow, what are you doing in Spain?

I am okay, a little tired so I am getting a bit of a headache. You?

2010-10-29 @ 21:53:32
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Postat av: Stephanie

woho spaaain! Du måste fan försöka satsa på EMA. ;);)

2010-11-02 @ 14:57:56
URL: http://phantomriider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0