Acht

Wazzzap!

Även om denna dagen är förjävlig så gick det väldigt snabbt!! På svenskan så satt jag, bete, pepsi & sandra och pratade om allt och inget :) det var myspys! Imorgon är det äntligen fredag!!! Som jag har längtar, lite obeskrivligt sådär. OCH jag tackar han där uppe att min samhälls lärare bytte datum till inlämningen, en riktig pärla! Till nästa vecka har jag alltså: småföretagande, internationella relationer & svenska! I can do this! De sista grejerna + samhällen innan lovet! Åh jag hoppas verkligen att jag får ny energi tills jullovet, annars har jag ingen aning om hur jag kommer orka. Men ja, jag ska!

STARBUCKS ;-)

Ne nu ska jag spela lite petville för att fördriva tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0