Fuck you.

Förlåt för detta inlägget ni kan ignonera det men måste skriva av mig.

Jag stör mig verkligen på människor som ska klaga på deras jävla "skit" liv. Ååååh vad synd om dig som har en säng att sova i, mat varje dag, som kan se och höra, gå och använda händerna. Folk är så jävla idiotiska så jag blir förbannad. Va fan är viktigt för er i livet egentligen? Är det verkligen den senaste mobilen, dina jävla pengar och tävla med andra människor? Vart fan har er kärlek tagit vägen egentligen?

Så jävla äckliga människor finns det! Det minsta ni kan göra är att åtminstone vara tacksamma, för ni är jävligt lyckligt lottade! Och sen går ni runt o klagar på att ni "alltid har otur" osv, vadå otur?!!! Otur med vad? Förhelvete du föddes frisk och du har tak över huvudet, du kan dricka rent vatten och duscha i det också när du fan vill. Du har en familj och det är fan det som enligt mig är det viktigaste i livet.

Så ni jävlar som går o klagar, tänk till lite innan. Tänk på hur jävla lyckligtlottade ni är istället för att gå runt o klaga på skit saker. Glöm fan inte bort vad som verkligen är viktigt här i livet.

& Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0