I love you, and I need you

Waaaazzzap.

Idag har jag varit överdrivet duktig :D. Först så vaknade jag och var så trött men pallra mig upp och åkte till skolan. Väl där så säger en klasskompis att han fått höra av någon att lektionerna ska sluta senast 11 (det är då vi börjar lektionen) och jag ba neeeej hahaha men så fel jag hade :D! Jo, vi hade alltså ingen lektion så jag blev lite ledsen men what to do? Så vi stack hem till Pepsi kollade på lite Tyra show och lagade mat, lyckat blev det! runt halv två stack vi till skogen där vi skulle mötas för orienteringen, och damn vad vi ägde! Vi fick alla kontroller ;-) sista orienteringen EVER. Tack, ja!

När jag kom hem var jag super trött så jag somnade direkt och vaknade för ca en timme sedan. Skulle egentligen pluggat men äsch ibland får man gynna sig :-) Imorgon dock ska jag försöka plugga...heeh.

DEXTER IDAG HELL YES, bästa serien någonsiiiiiiiiiin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0