Damn u!

Hey!

Hoppas att allt är bra med er. Själv mår jag skit. Igår vaknade jag med halsont och tänkte äsch, det går ändå över. I skolan mådde jag relativt bra förutom halsont men när vi hade en timma kvar ungefär började jag må skit dåligt. Började känna mig hängig. Kom hem och blev bara sämre och sämre. Jag hatar att vara förkyld!!! Mest för att man inte kan sova, sedan utöver det har jag haft feber och huvudvärk...just my luck! Jag orkar inte med något vill bara ligga i min säng och försöka sova men sådan tur som jag har så måste jag plugga eller ja försöka plugga då jag har mitt första prov redan på måndag.

Imorgon har jag skola och jag hoppasssss verkligen med allt jag har att jag mår bättre så att jag kan gå! För jag vill absolut inte missa något. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0