reminder: buy rose

Hej mina vänner!

Att folk fortfarande klickar sig in här hehe, man tackar så! Igår var det morsdag så jag & syrran bakade en tårta till vår fina mor och packade in våra presenter. Sedan på kvällen kom min bror så vi alla firade henne tillsammans till och med min storasyster genom skype! Det var riktigt roligt & trevligt och min mamma blev super glad!! Hon är verkligen den bästa mamman man kan önska sig, inte bara det utan den bästa kvinnan jag någonsin träffat och kommer att träffa. Bäst är hon!

Idag ska jag planera lite inför morgondagen, TYP ladda kameran (FÅR EJ GLÖMMA!)!!!! Jag kom nyss på att jag inte ens skrivit om det här, ger det ett eget inlägg senare ;)! 

På onsdag har jag förhoppningsvis min sista skoldag sedan sommarlov! Jobb, studenter, ledigheter och semester! Längtar riktigt mycket och det kommer att bli super fun hoppas jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0