M to the atte.

Tja peeps! 

Hoppas att allt är bra med er :). Igår bestod dagen av matte, matte och matte. Min lillasyster hade nationella i matte B idag så jag hjälpte henne och jag måste säga att oavsett hur det går så jobbade vi riktigt bra och jag är så stolt över henne!!! Jag gick inte till skolan igår då det kändes lite onödigt för jag hade inte fixat alla ljud så jag gör det mesta idag. Jag hoppas att jag hinner med allt idag! Att jag blir klar, det hade varit såå skönt. Blir jag inte det så sover jag hos min bror och sedan går tidigt på morgonen imorgon och gör klar den :)! Jag hoppas att det blir bra bara! Jag kan inte förstå att detta blir min sista kortfilm! Tiden har bara flugit förbi...

Snart ska jag till affären och köpa grejer så att jag kan göra min amazing sallad sedan drar jag mig till skolan. Vi hörs idag senare eller imorgon :)!

Peace! and love!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0