Let this shit be over.

Hej People!

Åhå, Desperata i mitt hjärta. Jag ska skriva om den sedan och himym. Skolan. Skolan. Skolan. Jag är faktiskt glad att det snart är över. Ungefär två veckor kvar men till dess måste jag filma, klippa min film och ha sista redovisningen. Det har inte varit lätt för mig att komma på en idé till min sista film, jag har tänkt på allt möjligt. Kanske borde jag gjort en till experimentell bara? Fan. Jag fick i alla fall en riktigt rolig idé som jag tänkte göra tills jag insåg att det skulle tagit allt för lång tid. Nu kom jag på en till idé men det verkar som att läraren har tagit det waaay to seriously. Visst det är ett seriöst ämne men det var aldrig min tanke att det skulle vara själva syftet med min film, vilket det absolut inte är. Jag orkar seriöst inte. Det känns så mycket, så mycket att göra men så lite tid. Imorgon ska jag förhoppningsvis filma allt så att jag kan leva i skolan nästa vecka. Jag hoppas bara att det blir bra för allt jag vill ha är ett G. Det är den enda. 

Aja, I'll keep ya'll updated med hur det går. Behöver ha tur på min sida tills skolan är over.

Nu drar jag, vi hörs later :)

PEACE. 
(var bara tvungen att skriva av mig, too much going on)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0