chickachickaboom

Hey!

Är så trött men måste vänta tills mitt djur föds (ett spel på iphone hahah). Tänkte även fixa lite med min design här, har sagt att jag ska göra det sjukt länge men måste verkligen ta tag i det! Dessutom så vill jag ändra mitt tema på tumblr med, göra det lite ljusare :)! Idag har jag haft en riktig mysdag! Och imorgon blir det knytkalas, yeahh! Ska bli riktigt mysigt. 

Jag kan inte fatta att det är maj nu! Hur sjukt?! Jag och min klass fick helgen på oss att välja vad vi vill göra för typ av slut film (sista film) och min hjärna var helt tom. Jag har verkligen försökt att tänka allt möjligt men det gick inte. Omöjligt. Fick inte fram någon idé tills idag! Måste tacka Valle som guidade min hjärna hahaha. Det är verkligen en rolig idé och något jag velat göra väldigt länge. Nu får jag bara hoppas att det funkar och att jag kan göra den med tanke på "reglerna" vi har. Så nu får vi hålla tummarna :)! 

Uhhh kan inte fatta att jag snart har sommarlov! YEAH. 

Ne, nu ska jag kolla på Real Housewives of New Jersey. Säsong 4 here we go. #TeamTre!!! All the way.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0