bad25bad25

Hej peeps! 

Jag hoppas att allt är bra med er :). Själv sitter jag ute i balkongen och njuter av värmen. Jag har inte bloggat på ett tag så vi spolar tillbaka. I torsdag träffade jag Don eftersom hon skulle vara min "skådis" i filmen och jag & syrran skulle hjälpa henne med ett arbete hon hade till skolan. Själva film inspelningen gick riktigt bra så redan då var jag nöjd! Det jobbigaste är när man sitter och redigerar och så kommer man på vad man mer kunnat filma och hur. Dock är jag faktiskt riktigt nöjd med materialet jag har nu! 

Min bror kom i lördags och han åkte hem idag tillsammans med mig. Det har varit riktigt kul & mysigt att umgås med honom :). Idag satt jag i skolan i lite mer än 3 timmar och jobbade med min film. Jag är nästan klar, jag har i alla fall gjort grunden. Imorgon ska jag åka igen och fixa med ljudet (vilket jag måste fixa idag, alltså inspelningen) samt färglägga hela filmen och så är jag klar! Eller jag ska nog finklippa den lite också, göra den liite kortare. Nu är den nästan 5 minuter lång. Jag jobbade som ni kanske märkt (hahah) riktigt bra idag och jag hoppas att det fortsätter så imorgon och på onsdag så att jag blir klar då :D! 

Gaah, har verkligen tröttnat på min tumblr theme. Vill ändra och varje gång jag får en idé finns det något som hindrar det. Jag gillar faktiskt den jag har nu (GO LAKERS! (inte hockey!!)) men vill ha den ljusare. Jag hoppas att jag kan ändra den snart, efter jag gjort klart min film ska mitt nästa "projekt" vara att ändra theme på tumblr. Sounds goood! Juste bloggen också haha, äsch tumblr kommer först!

Jag har bestämt mig för att blogga mer, känner att jag vill skriva av mig men vi får se haha. Jag får kanske sätta lösenord på den med but we'll see ;).

PEACE. MJ <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0