You ain't nothin'

Wazzup ya'll! 

Hoppas att allt är bra med er! Ska försöka bli bättre med bloggandet...tack för att ni fortfarande läser trots att jag inte bloggar så mycket hehe. Imorgon kommer min bror hit så det ska bli roligt :)! Igår (fredags) så hölls det ett Street Fighter & Tekken event så jag & syrran gick för att visa support! Vi testade även spelet och det var riktigt roligt :D Inte för att skryta men jag var grym. Blev faktiskt stolt hahaha, nej då. Nästa gång jag är hos min bror så ska jag lätt spela, sjukt kul med stickan! 

Jag vet inte om jag ska lägga mig, måla eller spela the sims haha. Vi får se! Jag har faktiskt inget mer att skriva så...talk to ya later!

PEACE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0