Where you are

Hey! 

Idag gick skolan bra. Först hade vi föreläsning och pratade lite musikteori, kände mig lite vilsen haha. Det ska ändå bli kul och intressant att göra och mixa sin egna låt. Eftersom jag fick dela dator med en i min klass så fick vi inte mycket gjort så jag gick hem tidigare, blev så glad för det var typ första gången jag hann med bussen så att jag slipper vänta i 20 minuter på stationen. Imorgon ska jag dit igen för att lämna mikrofonen samt mixa lite med min låt så att jag åtminstone har en grund eller början, hoppas att det blir bra bara! 

Sedan kommer Don och jag ska hjälpa henne med en uppgift. Får offra mig lite haha...uuh, hoppas att allt fixar sig med skolan! Ska även se om jag hinner att byta tema på min blogg, vill ha lite ändring men vi får se hur det blir! Får jag tid över så ska jag lätt fixa det :)

Love to all of you <333! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0