CC

Uuuuh jag har så mycket att skriva! Vet knappt vart jag ska börja. Vår nya uppgift i skolan är att göra en reklamfilm. Hade problem med att komma på vad då jag inte hade någon idé alls och ingen inspiration eller motivation. Fick dock hjälp av fina människor och kom tillslut på en idé! Rätt bra faktiskt och i mitt huvud hade jag allt. Verkligen allt. Hur fint solen lös och allt men nu krossades min dröm :'(. Eller rättare sagt min vision. Så om inte vädret är snällt nog måste jag komma på en B-plan. Måste göra det nu! Be för mig haha, be att jag ska komma på en bra idé som jag tycker om! Vill bara ha planen klar så att jag kan leva mitt liv hahaha. 

Aja, ska gå nu! Vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0