bläh

Hej!

Hoppas att allt är bra med er :). Idag så var det sjukt roligt! Vi åt aaas god kina mat, loved it. Vi hade det riktigt mysigt i solen och vi spelade även tecken! Jag & Lene ägde, så bra var vi hahaha. Sedan gick vi och kollade på fotboll men efter ett tag stack vi hem. Jag var såå trött. Är det fortfarande så ska snart lägga mig, har skola imorgon och måste nog till biblioteket tidigare för att plugga :( eller så gör jag det på fredag. Tvingar med syrran :P! 

Den nya kursen verkar riktigt jobbig. Jag känner mig inte så säker längre :/ Letade böcker och den första boken jag behöver finns ingenstans. Just my luck huh?! Vi får se vad som händer dock...

Nope, nu ska jag lida mer av ångest sedan sova om jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0