Don't Be Messin' 'Round

Hej!

Hoppas att allt är bra med er! Med mig är det finemang :). I onsdags hade jag min sista skoldag. Vi fick redovisa våra filmer och så vidare. Det gick bra! Känns ändå rätt sjukt att det redan är slut och jag har blandade känslor. Det har varit riktigt kul att gå den kursen och jag har lärt mig väldigt mycket men samtidigt känns det också skönt att det är över. Det har varit riktigt roligt men också väldigt svårt och jobbigt. Jag är nöjd med mig själv att jag testade något nytt! Nu får vi se vad som händer i höst. Det ska i alla fall bli riktigt skönt att få sommarlov! Men först blir det att jobba, jobba. Åker förmodligen på måndag och börjar jobba men mer om det sen. 

Idag har jag chillat, ska snart se någon film och äta Ben & Jerrys. Aja, nu ska jag fortsätta att redigera bilder på my husband, göra några gifs och fortsätta att lyssna på hans vackra röst <3 :)!

1LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0