No no

Warrap.

Jag vaknade lite innan klockan hann bli 4 och försökte somna men det gick verkligen inte! Har varit vaken sedan dess och ska nog vara vaken tills jag måste dra mig till skolan, känns lite onödigt att sova nu. Får ta och äta en riktig frukost och köpa Cola eller något i skolan så att jag inte somnar. Läste nyss ett mail från en av mina lärare och vi har ingen skola imorgon woop woop! Så har inte den lektionen förrens på tisdag näste vecka och gissa vad? Då kommer jag att ha skola från kl. 10 till 21! Men det är säkert roligt så det gör nog inget :) 

Aja, ska försöka göra något vettigt nu! Hoppas verkligen att jag fortsätter vara pigg...eller jag kanske lägger mig och sover i en timma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0