Ma baker

Hej!

Slutade mycket tidigare än vad jag trodde! Så det var verkligen tur. Dagen gick snabbt & det var roligt, vi hade inte någon lektion på eftermiddagen så vi fick kolla på filmen 13.15 istället! Kan väll säga att jag & Pepsi åt mat osv. för vi skulle bli pigga men gissa vad? Vi kom till klassrummet och somnade typ haha...jag halvsov var så sjukt trött från ingenstans och filmen var ju inte världens bästa. Det var typ en dokumentär men men känns skönt att vara hemma hos min bror nu iallafall. Börjar kl 6 igen så när jag kommer hem från det så skriver jag mer. Ska vila lite nu & äta :-)

Peace!

Och ang. Tyreses nya music vid...den ska ha premiär på alla hjärtans dag istället haha...för rolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0