Looking like that

Hej!

Uuhh höll nästan på att försova mig! Tur att det inte hände haha. Hatar min hjärna ibland alltså, igår la jag mig inte så tidigt för jag tänkte att varje gång jag lagt mig tidigt så har jag vaknat vid 4-5 men nu när jag vaknade vi halv åtta så var jag skiiit trött! Ackak, vet inte hur jag ska fixa detta haha. Men men nu är jag vaken iallafall och ska snart ta bussen till skolan :). Skulle egentligen fixa mitt passerkort m.m. idag men kan inte då jag inte hittar mitt pass...men får försöka hitta den idag så att jag kan fixa det imorgon eller något. 

Idag ska jag går jag i skolan till klockan 5 eftersom jag ska se filmen i skolan så att jag slipper göra det hemma. Sedan efter det ska jag hem till min bror :) Så jag bloggar när jag kommer hem ikväll!

Peace! I'm out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0