How you gon' act like that?

Warrap homepeeps!

Hoppas att allt är bra med er :)! Igår så råkade jag somna framför datorn ackak, kollade inte ens klart på Top Chef men inte konstigt att jag var så trött om jag var vaken sedan ca. 4 på morgonen. Anyway såg på The Others med lillasyster och imorgon är det dags för skola och även dags att bestämma sig för vad jag ska göra med mitt 3e val. Känner lite att jag inte vill gå det jag går nu men jag vet inte, hatar att jag inte kan bestämma mig haha. Imorgon ska jag ha bestämt mig iallafall. 

Efter skolan imorgon så ska jag förbi min bror eftersom vi blivit bjudna på fika :D Det kommer att bli myspysigt <3! Aja, ska kolla på lite Top Chef nu och sedan lägga mig. Bloggar mer imorgon.

PEACE & LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0