don't speak

Blöh. Varför kommer inte headern upp? Aja, jag har iallafall varit duktig idag haha. Nej, men jag har gjort det jag skulle så det är ju bra. Ska bara läsa från boken lite till men det gör jag innan jag ska lägga mig. Förövrigt så måste jag säga att jag inte vill att detta ska vara sista säsongen för Desperate :(!! Blir så ledsen när jag tänker på det. Oh oh oh, idag skypade jag så jag fick se min lilla gose :)! Woah, vilken känsla att kunna få honom att skratta från kameran. Massa kärlek och längtar verkligen tills jag får träffa honom <3.

Måste även säga ett STORT grattis till min kusin som fyller år idag :) <3!

That's all folks, imorgon är det dags att gå tillbaka till skolan i 3 dagar...och imorgon blir det att se på The Others!!! Som jag längtar, älskar den filmen. Yeahyeahhyeahhh.
PEACE & LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0