When you believe...

Hej! 

Jag är egentligen helt slut efter skolan idag hehe. Om jag fick välja hade jag lagt mig och sovt nu haha men ska plugga i en timme & sedan lägga mig för måste vara pigg imorgon då jag ska träffa mina vänninor :)! Sitter just nu och lyssnar på when you believe, älskar den låten!!! Intressant info eller hur :P. Skolan idag gick iallafall väldigt bra, vi klippte ihop vår första film som vi gjorde när vi hade labb. Vi kommer att ha labb några gånger där läraren ger oss olika uppgifter och då får vi typ 20 minuter eller något för att komma på ett "manus" och filma allt osv. Och vi hade problem förra gången så vi fick inte in våra klipp haha! Och idag hade vi annat problem, vår dator laggade...typiskt oss. Som tur var så fixade det sig ganska snabbt så vi hann göra det och även planera lite inför helgen samt låna allt vi behöver för filmningen! Jag hoppas verkligen att det går riktigt bra för oss, för vår idé är iallafall sjukt bra! Men oavsett vad så kommer det att bli roligt och jag längtar :). Men jag skriver mer om det senare ;)! 

Aja, ska fixa te och dricka ur min fina nya kopp och plugga :D! 

Peace out, and do not forget the LOVE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0