Rest in Peace Whitney!!!

Oh...är så himla chockad. Kan knappt tro att det är sant :( Så otroligt sorgligt! Jag såg det på facebook att Lenny Kravitz skrev Rest in Peace Whitney...och det var henne jag tänkte på direkt. Loggade in på twitter och där fick jag det bekräftat. Så sorligt :(!!! Det sjukaste är ändå att jag lyssnat på henne i flera dagar nu, så sjukt. Jag är väldigt chockad. Rest in Peace Whitney! You'll be missed <3! Alla mina tankar går till hennes dotter, familj och fans. She's in a better place now...

Vad håller på att hända? Seriöst, vad händer? Det känns som att alla legender/ikoner m.m. bara dör en efter en...försvinner från vår värld :'(...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0