Lycka!!!!

Uuuuh vilken total lycka jag känner!!! Igår satt jag och skrev tills klockan blev lite över 5. Ville verkligen skriva klart men min rygg sa emot. Skrev dock nästan klart det så hade bara några få meningar kvar att skriva idag! Har fixat alla källor så nu är jag KLAR!!!! Jag är tyvärr inte nöjd med den (men det är jag nästan aldrig) så det är inget nytt. Hatar dock att nästan aldrig bli nöjd med något jag skriver för får alltid ångest när jag skickar in det. Jag har inte skickat in den än men ska göra det snart. 

Det känns så overkligt och SKÖNT att äntligen ha gjort klart det! Jag kan seriöst inte förstå hur jag lyckades. Om jag inte hade haft dokumentären att göra klart så hade jag nog klarat av att jobba med uppsatsen bättre. Dokumentären var ett helvete. Ett helvete eftersom vi alltid fick massa krångel, klipp som inte ville in eller fungerade, för lite plats på datorn m.m. Och det värsta var ju att vi inte fick någon hjälp så vi fick klura ut allt själva och det var inte det roligaste eller lättaste. Men när vi väll satt och klippte så var det otroligt kul! Vi hade så sjuuukt mycket material att gå igenom, klippa och fixa. Vi fick ner flera timmars material till 3 minuter. Om jag får tag på den så slänger jag upp den här :) Ska försöka fixa den till min dator nästa vecka. Vi lyckades göra klart den, vi satt seriöst från morgon till kväll från tisdag till fredag. I ca 10 timmar per dag. Och på tisdag har vi redovisning så vi får se hur det går! Ska bli kul att se vad de andra hittat på :).

Nope, nu ska jag skicka in uppsatsen och njuta av mina syskon. 

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0