Last

Sååå nu är jag tillbaka från skolan och har varit det i någon timme. Hade iallafall min sista lektion i en av mina kurser och det känns skönt men ändå inte. Skönt eftersom jag endast kommer att gå i skolan på onsdagar och ibland tisdagar istället för 3 dagar i veckan. Och sedan var kursen rolig också. Jobbigt eftersom vi fick tentan och ja, vad ska man säga? Verkar sjukt jobbigt och svårt. Vi ska svara på några stora frågor och svaren till varje fråga ska vara mellan 3-4 sidor. 3-4 sidor för ett svar. It's sick. Dags att börja plugga for real! Och det jobbiga är att jag har den andra kursen som kommer att ta sjukt mycket tid pga. filmningen, klippningen osv. Det kommer att bli 2 jobbiga veckor och jag längtar tills de är över. Ska sitta och börja plugga lite nu tills min syster kommer hem för då ska vi kolla på några serier och sedan är det back to work. 

Well har inte något roligt att skriva haha, sörry för det! Men gotta go :)

Peaaace

update; awwww yeahhhhhhh! Tentan är till nästa söndag, i'll make it ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0