Hur orkar jag?

Efter att ha suttit i flera timmar och pluggat är min rygg totalt död. Har så otroligt ont i ryggen, vilket inte är bra då jag redan har problem med den. Ackak. Men men efter slit och ångest är jag äntligen på den sista frågan och jag har snart skrivit en sida på den. Så jag har bestämt mig att jag ska skriva klart allt innan jag lägger mig och sedan när jag vaknar läsa igenom den, förbättra den, fixa källorna och skicka in!!! Hoppas och ber att jag får godkänt. Sitter dock i myset och hör hur regnet droppar ner samt lyssnar på underbara Whitney! Much love.

Nope, nu ska jag fortsätta och skriva klart det. Förstår förövrigt inte hur jag orkar vara positiv hahahah. 

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0