Grattis pappa & Prince <3!!!

Idag är det ingen vanlig dag för det är min pappas & Prince's födelsedag :)! Börjar med Prince och vill säga att jag är otroligt stolt över honom och att jag önskar honom all lycka i världen. 

Och ett stort grattis till världens bästa pappa <3! Jag kan seriöst inte beskriva i ord vilken underbar människa han är. Jag är så otroligt glad och stolt över att ha honom som pappa och vara hans dotter. Känner mig riktigt lyckligt lottad. Han är världsbäst. Finns ingen bättre pappa i hela världen. Te quiero mucho. Ord kan inte beskriva hur mycket jag älskar och ser upp till honom. Jag hade inte varit den jag är idag om det inte vore för honom. I love you daddy <3

Bjuder på en bild på the King & Prince :) <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0