continuity

Hey! 

Igår fick jag besök av lene & pepsi, det var mycket trevligt skall jag säga! Och det var perfekt att träffa dem nu innan jag börjar plugga for real hehe. Jag kommer inte att kunna träffa någon förrens efter den 19. No life 'til then. Jag har iallafall börjat läsa boken lite för tentan och sjukt var många begrepp det är, man blir confused! Jag hatar när jag inte vet vad jag ska skriva för då tycker jag att det känns tråkigt även om själva ämnet är intressant. Det problemet har jag nu. Det finns så mycket att skriva men ändå inte, vet inte vart jag ska börja...så jobbigt. Aja, ska inte tråka ut er med mitt plugg :-) Men det är det mitt liv består av nu! 

Nepp, nu måste jag fortsätta :)! 

Peace oout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0