Tired.

Hej!

Är heelt slut haha. Igår hade jag skola så satt framför datorn och mixade/klippte alla ljud till en låt. Fick seriöst huvudvärk hahah. Det är mycket svårare än vad jag trodde mest för att vi inte får använda fler ljud än de vi fått och vissa ljud är svåra att jobba med och vi måste använda alla ljud. Jag har iallafall gjort en "låt" på 1 och en halv minut typ så har 30s kvar för den ska vara runt 2 minuter. Idag har jag skola igen :( Blev lite ledsen haha för jag trodde att om jag gjorde klart låten igår så skulle jag inte behöva komma till skolan idag men vi har föreläsning så måste :'(! Men jag åker hem med min storebror iallafall så det gör mig glad :D! Yeah!!!

Vi hörs senare kanske!

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0