Oj!

Hey! 

Hoppas att allt är bra med er :). Med mig är allt bra förutom att jag levt i min egna värld allt för länge haha. Trodde att jag hade två veckor på mig tills den experimentella filmen ska vara klar men kollade upp allt och insåg att den ska vara klar nästa vecka! Panik. Suger att jag inte ens vet vad det är jag ska filma, har ingen plan alls, får tänka ut något. Tack vare min "fina" låt hahaha. Funderar dock på att spela in några scener med min iphone bara, det är ju ändå i redigeringen vi ska spendera all tid så...Aja, det är bara att bita och fixa ihop något...önska mig lycka till för det kan behövas.

Sedan har jag en annan grej på gång men det kan jag berätta mer om när det är mer "officiellt". Hoppas att allt går som vi tänkt oss bara :). 

Aja, ska rita lite, lyssna på musik och drömma mig bort. 

Måste faktiskt erkänna lite sådär att jag saknar skolan, har ju inte haft skola på mer än en vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0