2 years since one of the most magical nights of my life.

Wow! Jag kan inte förstå att det gått två hela år sedan jag såg TH live i Barcelona!!! Det var utan tvekan en av de mest magiska kvällarna i mitt liv hittills! Minns att Valle blev sjuk någon dag innan och jag var så orolig över att hon inte skulle bli frisk men det blev hon! Köandet var roligt också men det var kaos. Och det bästa av allt, att jag fångade Toms handduk!!! Kan fortfarande inte förstå det, att jag haft den i mitt rum och i mit ägo i två år. Helt sjukt!! Blir så glad när jag ser den varje dag :D!!! 

Jag har tyvärr inte bilderna på min laptop så kan inte lägga upp några. Två år sedan <3!

I love TH!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0