Show him how you ride it

Damn. Är klockan redan halv fyra? Not good!!! Är så jäkla pigg, känns som att klockan är 21.00 typ :-(. Damn, måste verkligen sova nu men är inte trött någonstans. Aja kan väll blogga lite hehe. Igår (för klockan är ju över tolv höhö) så åkte jag & mani till lene! Så jäkla kul :D!!! Söta akira var där också, det vart myspys! Sedan när jag kom hem snackade jag med min familj via skype. Saaaaaaaaaaknar dem så mycket, önskar att jag var där med dem :-(. One day...damn it haha. 

Nepp, ska kolla på Countdown videon en gång till sedan ska jag lägga mig och måla mandalas. Synd att tiden går så snabbt när man gör det. Aja...

Talk to ya'll laterr..

Peace & Love

Ps. Vill egentligen ändra design...skriver om det imorgon om jag kommer ihåg :P!

Kommentarer
Postat av: eggi don the master

THAAAANK YOU PRETTY FÖR KOMMENTAREN!!!<333333333333333333333333 :D:D:D:D

2011-10-08 @ 23:35:37
URL: http://eggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0