RHCP & PROJECT RUNWAY

Hej mina solstrålar!

Idag är det tvätt som står på schemat, sedan blir det att kolla på några serier och efter det skypa med min familj i Chile!! Längtar. Sedan så måste jag lägga mig tidigt idag för att imorgon blir det RED HOT CHILI PEPPERS!!!!!! Så vi måste vakna tidigt. Vi kommer att vara helt slut efter dagen imorgon haha, men längtar sjukt mycket :D:D Kunde fan inte sova igår hehehe...kommer inte kunna somna idag heller säkert. 

På tal om något helt annat har börjat kolla på säsong 8 av Project Runway hade totalt missat det! Älskar när man ser på serier/program och det finns en hel säsong på det för då slipper man vänta en vecka till nästa avsnitt hehe. 

Ska försöka blogga mer senare + eventuellt skriva några tidsinställda inlägg :-)

Ses imorgon ;-)))))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0