Like I told you

Hey folks!

Sorry för att jag ej bloggat men har hängt med familjen idag så har inte hunnit :). Sitter & njuter av chilenskt chocklad, så överdrivet gott!!! Det ser förövrigt ut som att min nya design får vänta ett tag till buuhu :( men men...nothing i can do. Åh juste, idag fick jag ett genombrott. Ni som inte vet så älskar jag att skrämma folk...gömmer mig på olika ställen och skrämmer dem (måste erkänna att jag är expert på det), well vi lämnar det här istället :P! Ångrar mig hoho...

Tänkte ligga & måla lite men ska kolla på Outsiders istället haha. Fett mobbad och sedan lägga mig för känner mig ovanligt trött idag så får måla imorgon istället! 

Hörs imorgon, don't miss me 2 much.

Hoppas!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0