hmm..

Har legat och tänkt på om jag ska måla eller inte. Har haft stor lust att måla de senaste dagar men har varit för lat. Orkar lixom inte ta fram allt & sen tvätta penslarna m.m. ja riktigt lat med andra ord. Har inte kunnat spela keyboard heller för min bror har sladden hos sig (får den förhoppningsvis snart, så att jag kan börja spela!). Sååå efter tänkandet bestämde jag mig för att se en film istället sedan lägga mig tidigt.

Woah, har verkligen lust att ändra design på min blogg också. Måste, måste fixa det snart! Antar att jag är så desperat för att jag inte har något annat att göra hähä.

:D Mickey Mouse gör mig så glad heehe.


Längtar till imorgon för då kommer mamma hem, som jag saknat obeskrivligt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0