Desperate Housewives, Dexter & BB

Idag är det måndag vilket betyder grymma serier! Desperate Housewives ska jag se idag med lillasyrran. Blev så ledsen när de sa att det skulle bli sista säsongen :( men som sagt jag föredrar att serier slutar på topp än att de slutar för att de inte har tillräckligt många tittare osv. Men det kommer att bli otroligt sorgligt, tänk det allra sista avsnittet :'(. Aja vi får njuta av avsnitten som finns kvar! 

Förra veckan började my love, my numner 1 - DEXTER! Saknat det så mycket!!!! Är så glad att det är tillbaka. Haha första avsnittet var förövrigt ovanligt roligt. Ska dock inte se avsnittet idag utan imorgon för min bror kommer då. Jag & min bror alltså haha. Förra veckan åkte jag till honom bara för att vi ville se det första avsnittet tillsammans. Tellin' you, real fans hahaha. 

Och idag...går typ min halva värld under. Berättar mer om det senare för den förtjänar sitt egna inlägg :-)(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0