aaaaaaaaaa snap

Hej!

Blev endast en film igår...somnade ovanligt tidigt men vaknade efter två timmar och kunde inte somna. Gjorde allt möjligt för att bli trött men det gick inte så bra. Anywayz lyckades somna väldigt tidigt på morgonen om man säger så haha...vaknade vid 13.00 av att det plingade på dörren. Guess what? Mina nya glasögon kom!!! Säg hej till glasögonormen :D haha, de funkar fin fint. Saken är bara att jag faktiskt föredrar att se dåligt för...inte för att vara taskig men världen ser mycket finare ut hahahaha. Nä men med glasögon är allt så detaljerat...det är väll så det ser ut om man ser bra men ser man dåligt då ser allt mycket slätare ut, you feel me? Minns när jag var hos optikern och jag testade linserna blev nästan lite rädd hur många rynkor han hade, han hade så slät hy när jag såg honom utan linser haha...well behöver ju bara använda dem ibland så att jag inte anstränger mig i onödan :) Får försöka bli van med alla detaljer som finns in this crazy world!

TVÅ DAGAR KVAR TILL RHCP!!!!!!!!! dör :D:D:D:D!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0